Teatre: Olympia
Estrena: 21/09/2022
Horaris: 21 de setembre al 9 d'octubre
Dimarts a divendres 20:00h Dissabtes 17:00h i 21:30h Diumenge 18:00h
Duració: 180' amb descans.
Idioma: castellà
Gènere: musical
Notes: Cada nit, l'orquestra més gran del teatre musical espanyol amb més de 40 artistes entre actors i músics en directe al costat d'un equip de més de 75 persones, ofereixen a l'espectador una experiència única com no s'ha viscut mai en un teatre.
Preus: DIMARTS I DIMECRES:
Pati 1 (files 1 a 17) i llotges de pati 50€
Pati 2 (files 18 a 26) 45€
Pis preferent i llotges de pis 40€
Pis 32€
+Despeses de gestió: 2€ taquilla i 2€ en línia
DIJOUS A DOMINGO:
Pati 1 (files 1 a 17) i llotges de pati 55€
Pati 2 (files 18 a 26) 50€
Pis preferent i llotges de pis 45€
Pis 38€
+Despeses de gestió: 2€ taquilla i 2€ en línia
Sinopsi:
Teatre Olympia presenta “El metge, el musical” (“El médico, el musical”), on la vida del xicotet Rob J. Col·le canvia el dia que queda orfe i descobrix que posseix un insòlit do a les seues mans: pot predir la mort. Adoptat com a aprenent per un cirurgià barber, Rob recorre Anglaterra descobrint la vida, la disciplina i la curiositat per aprendre. Amb dènou anys, un metge jueu li parla de la llunyana Pèrsia, on existix una escola de medicina dirigida pel millor metge de l’època: Avicena.
Rob partix cap a l’aventura, disposat a creuar mig món per a convertir-se en metge. Mentre viatja en una caravana a través del desert coneix a Mary, una xica escocesa que li farà recordar els seus orígens i marcarà els seus plans de futur.
El metge (“médico”) en un musical que estarà en cartellera fins el 9 d’octubre.
Compartir:



